banner-image

Nasza kadra

Katarzyna Zasada-Startek

Dyrektorka i współzałożycielka przedszkola

Z dziećmi i młodzieżą szkolną pracuję od 2007 roku. Ukończyłam Uniwersytet Jagielloński oraz Akademię Ignatianum. Jestem pedagogiem i terapeutą. Pracę z dziećmi przedkładam ponad wszystko. Dbam by rozwój dziecka był harmonijny, zależy mi na jak największym wykorzystaniu potencjału każdego dziecka już od najwcześniejszych lat, dlatego stawiam na edukację w małych grupach. Sama wiele uczę się od dzieci a ich radość i uśmiech sprawia, że optymizm mnie nie opuszcza.

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż” J. Korczak 

Magdalena Zasada

Pomysłodawczyni przedszkola Ekolaki
 
Absolwentka Akademii Pedagogicznej, magister Historii. Miłośniczka zwierząt, działaczką na rzecz ekologii. 
Uwielbia pracować z dziećmi.
„Miłości do Ekologii, otaczającego świata oraz zwierząt trzeba uczyć od najmłodszych lat” stąd pomysł na Ekolaki.
Współtworzy pierwsze takie przedszkole w Krakowie

Anna Wandyszewska

Nauczyciel przedszkolny

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, nauczycielem oraz logopedą. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi oraz młodzieżą w różnym wieku, na różnym etapie rozwoju. Mieszkałam kilka lat za granicą, gdzie pracowałam jako nauczyciel języka polskiego z dziećmi emigrantów. Zajmowałam się także zjawiskiem kształtowania się systemów językowych dzieci dwujęzycznych. W swojej pracy, która jest moją pasją kieruję się indywidualnym podejściem do uczniów, pełnym wzajemnego szacunku. Staram się wzmacniać u dzieci poczucie własnej wartości jak również skupiać się na rozwijaniu kompetencji społecznych. Aby poszerzać swoje horyzonty oraz móc się doskonalić w tym co robię, biorę udział w licznych kursach i szkoleniach dotyczących rozwoju dziecka. Wolny czas spędzam aktywnie – chodzę po górach, jeżdżę na rowerze, podróżuję samochodem. Uwielbiam czytać książki i uczyć się języków obcych.

Klaudia Skowyra

Nauczyciel przedszkolny

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego o kierunku pedagogika i pedagogika specjalna. Jestem osobą kreatywną i ciekawą świata. W wolnej chwili spędzam czas artystycznie: maluję, konstruuję, projektuję, szyję ubrania i tą właśnie artystyczną stroną uwielbiam dzielić się z dziećmi. Zwracam dużą uwagę na pozytywne strony dzieci oraz pochwały, które budują pewność siebie i poczucie własnej wartości. Widząc jak chętnie podejmują się pracy daje mi dużo radości. Poza pracą w Ekolakach kształcę się w kierunku psychoterapii.

Aleksandra Zawodny

Język angielski

Nauczyciel języka angielskiego z wykształcenia i zamiłowania. Absolwentka filologii angielskiej Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. W naszym gronie od 2018 r.

 

Posiada także uprawnienia wychowawcy kolonijnego oraz szereg certyfikatów uczestnictwa w konferencjach językowych, które umożliwiają dalszy rozwój w dziedzinie nauczania języka angielskiego.

 

Uważa, że nauka języka obcego może być nie tylko użyteczna, ale także bardzo przyjemna i zabawna. Wskazuje na potrzebę posiadania umiejętności posługiwania się językiem obcym w życiu codziennym, co wyraźnie można zaobserwować w takim mieście jak Kraków. Znajomość języka obcego to nie tylko wiedza książkowa, ale głównie okno na świat.

Weronika Wlaźlak

Logopeda

Ukończyłam Logopedię na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.

Aktualnie poszerzam swoją logopedyczną wiedzę na studiach II stopnia na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jestem także czynnie działającym wychowawcą kolonijnym.

Podczas zajęć logopedycznych największą uwagę zwracam na indywidualne predyspozycje i potrzeby dziecka. Uważam, iż takie podejście sprawia, że możemy razem podejmować wyzwania, a następnie cieszyć się ze wspólnie osiągniętych sukcesów. Prywatnie miłośniczka sportu, stąd chęć kształtowania w uczniach determinacji do osiągnięcia zamierzonego celu.

Karolina Kapa-Kurek

Psycholog

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Mój styl pracy charakteryzuje dążenie do zrozumienia zachowania uwzględniając wpływ różnorodnych czynników.

W pracy z dziećmi i młodzieżą skupiam się na rozwijaniu kompetencji społecznych, psychoedukacji i oddziaływaniach profilaktycznych.