banner-image

Nasza kadra

Katarzyna Zasada-Startek

Dyrektorka i współzałożycielka przedszkola

Z dziećmi i młodzieżą szkolną pracuję od 2007 roku. Ukończyłam Uniwersytet Jagielloński oraz Akademię Ignatianum. Jestem pedagogiem i terapeutą. Pracę z dziećmi przedkładam ponad wszystko. Dbam by rozwój dziecka był harmonijny, zależy mi na jak największym wykorzystaniu potencjału każdego dziecka już od najwcześniejszych lat, dlatego stawiam na edukację w małych grupach. Sama wiele uczę się od dzieci a ich radość i uśmiech sprawia, że optymizm mnie nie opuszcza.

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż” J. Korczak 

Magdalena Zasada

Pomysłodawczyni przedszkola Ekolaki
 
Absolwentka Akademii Pedagogicznej, magister Historii. Miłośniczka zwierząt, działaczką na rzecz ekologii. 
Uwielbia pracować z dziećmi.
„Miłości do Ekologii, otaczającego świata oraz zwierząt trzeba uczyć od najmłodszych lat” stąd pomysł na Ekolaki.
Współtworzy pierwsze takie przedszkole w Krakowie

Marta Zając

Nauczyciel przedszkolny
Jestem psychologiem klinicznym, wykształcenie zdobyłam na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Obecnie jestem w trakcie pedagogicznych studiów podyplomowych. Miałam okazję zajmować się wcześniej dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi oraz ze spektrum autyzmu. Z pasją wykorzystuję swoją wiedzę na polu bajkoterapii, technik ruchu rozwijającego, treningu umiejętności społecznych i poznawczych. Z dziećmi rozmawiam jak z osobami równymi sobie, bo takimi właśnie są. 
Moją postawę w pracy wywodzę ze swojego zamiłowania do neurobiologii i fascynacji ludzkim układem nerwowym. Mózg dziecka rozwija się cały czas, wystawiając się na nowe doświadczenia, oportunistyczne eksperymenty, nowe doznania i zabawy. Z tego względu uważam, że każda sytuacja jest sposobnością do nauki, nieważne czy odbywa się przy stoliku, z pędzlem w ręce, na dywanie czy na spacerze. Moim zadaniem jest zadbać, by wszystkie te sytuacje przyczyniały się do pielęgnowania rozwijających się umysłów dzieciaków oraz do zapewniania im atrakcyjnej i bezpiecznej stymulacji. 
Projekt bez tytułu (54)

Katarzyna Wojnicka

Nauczyciel przedszkolny
Ukończyłam Psychologię na Akademii Ignatianum w Krakowie ze specjalnością Wspomaganie Rozwoju. Aktualnie jestem na ostatnim semestrze studiów podyplomowych: Przygotowanie Pedagogiczne.
 
Praca z dziećmi od zawsze sprawiała mi wiele radości. Podczas studiów angażowałam się w wolontariat w przedszkolu specjalnym oraz brałam udział w licznych szkoleniach z obszaru pedagogiki i psychologii dziecka. W swojej pracy korzystam z metod pedagogiki niedyrektywnej oraz Montessori. Do każdego dziecka podchodzę indywidualnie i staram się proponować aktywności, które współgrają z jego zainteresowaniami i angażują wszystkie zmysły, a także wspierają jego rozwój emocjonalny oraz społeczny. 
 
Poza pracą z dziećmi uwielbiam zwierzęta oraz muzykę, czym często inspiruję się w przygotowywaniu zajęć.

Aleksandra Zawodny

Język angielski

Nauczyciel języka angielskiego z wykształcenia i zamiłowania. Absolwentka filologii angielskiej Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. W naszym gronie od 2018 r.

 

Posiada także uprawnienia wychowawcy kolonijnego oraz szereg certyfikatów uczestnictwa w konferencjach językowych, które umożliwiają dalszy rozwój w dziedzinie nauczania języka angielskiego.

 

Uważa, że nauka języka obcego może być nie tylko użyteczna, ale także bardzo przyjemna i zabawna. Wskazuje na potrzebę posiadania umiejętności posługiwania się językiem obcym w życiu codziennym, co wyraźnie można zaobserwować w takim mieście jak Kraków. Znajomość języka obcego to nie tylko wiedza książkowa, ale głównie okno na świat.

Bożena Kowalik

Nauczyciel wychowania przedszkolnego, logopeda

Terapia logopedyczna ma na celu usprawnienie podstawowych funkcji aparatu mowy (oddechu,   fonacji i artykulacji), stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, a także rozwijanie kultury słowa potocznego. Zajęcia logopedyczne są dostosowane do  indywidualnych potrzeb i predyspozycji dziecka. Ponadto terapia ma na celu wzmocnienia poczucia własnej wartości dziecka i motywacji do prawidłowej wymowy.

Magdalena Sułkowska

Nauczycielka rytmiki

Studentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie o kierunku: Instrumentalistyka w zakresie gry na oboju.

Jako muzyk, posiada dużą wiedzę i bogate doświadczenie w dziedzinie sztuki muzycznej. Jestem osobą o licznych pasjach – gram na wielu instrumentach, tańczę, śpiewam, organizuję kolonie i obozy harcerskie, podróżuję, haftuję, jestem terapeutką Techniki Bowena, ale zdecydowanie najwięcej miejsca w moim życiu zajmuje muzyka i ludzie. Dlatego staram się połączyć te dwie pasję i swoją miłością do nich zarażać tym innych.